Parkering

Välkommen till Brf Bolinders Herrgårds informationssida om vår parkering. Vi erbjuder parkeringsplatser för våra medlemmar, men externa hyresgäster är också välkomna i mån av tillgänglighet.

Välkommen till Brf Bolinders Herrgårds informationssida om vår parkering. Vi har totalt 15 parkeringsplatser belägna på Stellan Mörners Väg i Bolinders Strand. Våra parkeringsplatser är i första hand reserverade för våra medlemmar, men externa hyresgäster är välkomna att hyra lediga platser om det finns tillgängliga.

Vill du hyra en parkeringsplats hos oss? Fyll i kontaktformuläret på vår hemsida för att göra en förfrågan. Vi återkommer så snart som möjligt för att ge dig mer information om tillgänglighet och priser.

Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.